Művészet, elvitelre.
MMA ösztöndíjas fotográfus képei a világmárkák jótékonysági gyűjtésén
A világ első számú kávé- és fotós márkáinak összefogása egy nagyszabású gyűjtőakció keretében a Magyar
Gyermekmentő Alapítványt támogatja. A Starbucks és az Olympus akciója során hazai fotóművészek képeinek
megvásárlására nyílik lehetőség, a befolyt összeget pedig teljes egészében az alapítványnak szánt mentőautóra
fordítják a szervezők. Az akció keretében a kávézó vendégei egy finom kávé kortyolása közben vásárolhatnak egy
darabka művészetet otthonra, vagy akár ajándékba és ezzel ők is részesei lehetnek a nemes cél érdekében
történő gyűjtésnek. 2021 szeptember 20-án indult el a Művészet Elvitelre elnevezésű jótékonysági projekt a
Starbucks, az Olympus és a HPIX Kft. összefogásának köszönhetően. A projekt keretében 2021 december 21-ig a
cég budapesti kávézóiban a vendégek az ízletes kávék mellett egy szeletke művészetet is elvihetnek magukkal.
Az akció során hazai fotóművészek képeinek megvásárlására nyílik lehetőség, a befolyt összeget pedig teljes
egészében a Magyar Gyermekmentő Alapítványnak szánt mentőautóra fordítják a szervezők. A gyűjtésben 24
fotóművész vesz részt 209 darab, kifejezetten erre a projektre felajánlott műalkotással. Többen közülük, ahogy
a Magyar Művészeti Akadémia ösztöndíjas fotográfusa, Krulik Ábel is, az Olympus márka hazai nagykövetei. Maga
az elképzelés és a 24 művész szinte azonnali pozitív reakciója is példaértékű.
Az alkotók képei a https://www.milcclub.com/muveszet-elvitelre linken elérhetők, ahol az is kiderül, hogy
melyik kávézókban láthatóak a vászonképeik. Ha valaki a további képekre is kiváncsi, akkor a projekt központi
weblapján, a https://www.muveszetelvitelre.hu felületen megtekinthető a teljes kollekció.